DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ

 

5% rabatu dla nowych klientów.

Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień 

powyżej 99 pln

Rzetelna Firma

Rzetelna firma

Producenci
Produkt dnia
Zestaw garnków stal nierdzewna 12el. gaz indukcja Hoffner
Zestaw garnków stal nierdzewna 12el. gaz indukcja Hoffner

259,99 zł

Cena regularna: 309,90 zł

Najniższa cena: 259,99 zł
szt.
Sztućce w Walizce Hoffner 72 elementy Satyna 2660s
Sztućce w Walizce Hoffner 72 elementy Satyna 2660s

339,00 zł

Cena regularna: 399,99 zł

Najniższa cena: 349,00 zł
szt.
Zestaw garnków 12 części stal nierdzewna Hoffner grube dno
Zestaw garnków 12 części stal nierdzewna Hoffner grube dno

299,99 zł

Cena regularna: 349,99 zł

Najniższa cena: 279,99 zł
szt.
Brytfanna garnek do pieczenia marmurkowy Hoffner 4,4 L
Brytfanna garnek do pieczenia marmurkowy Hoffner 4,4 L

114,99 zł

Cena regularna: 149,00 zł

Najniższa cena: 124,99 zł
szt.
Garnek z pokrywką powłoka marmurkowa 10 Litrów Hoffner
Garnek z pokrywką powłoka marmurkowa 10 Litrów Hoffner

144,99 zł

Cena regularna: 185,00 zł

Najniższa cena: 134,99 zł
szt.
Patelnia grillowa z pokrywką 28 cm Hoffner
Patelnia grillowa z pokrywką 28 cm Hoffner

99,99 zł

Cena regularna: 109,00 zł

Najniższa cena: 79,99 zł
szt.
Patelnia marmurkowa głęboka 20 cm Hoffner
Patelnia marmurkowa głęboka 20 cm Hoffner

44,99 zł

Cena regularna: 54,99 zł

Najniższa cena: 39,99 zł
szt.
Lampa stołowa Sanneli Design Del białA 4,8W LAMPKA
Lampa stołowa Sanneli Design Del białA 4,8W LAMPKA

49,99 zł

Cena regularna: 75,00 zł

Najniższa cena: 75,00 zł
szt.
Bestsellery
Zestaw garnków stal nierdzewna 12 el. gaz indukcja Hoffner
Zestaw garnków stal nierdzewna 12 el. gaz indukcja Hoffner

249,99 zł

Cena regularna: 289,90 zł

Najniższa cena: 269,99 zł
zestaw
Sokownik garnek na sok 8 Litrów Hoffner
Sokownik garnek na sok 8 Litrów Hoffner

149,90 zł

Cena regularna: 179,90 zł

Najniższa cena: 179,90 zł
szt.
Statystyki
Produktów:
192
Kategorii:
74
Nowości:
1
Promocje:
17
Sonda
Jak do nas trafiłeś
Cenniki do pobrania
Reklamacje, gwarancja i zwroty

Opis procedury reklamacyjnej

1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@groszmarket.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5.Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.501440916.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@groszmarket24.pl lub telefonicznie: +48.501440916. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 
  5. Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Gwarancje

Rodzaj gwarancji: sprzedawcy

Na wszystkie zakupione produkty w naszym sklepie udzielamy 12 mc. gwarancji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl